Alla inlägg under januari 2014

Av Olivia - 30 januari 2014 09:30

Har tråkigt det är så tråkig att sitta oh inte göra nånting när musiken är inställt då får man sitta till 10:20 innan nästa lektion börjar,resten utav klassen kollar på videos och lyssnar på musik och flätar håret. Jag är helt ensam nu. Nu mår jag pyton asså, dumma förskylning det känns som jag har feber och det är jobbit jag kommer inte klara av resten utav dagen. Klarade knapp av dom första 10 minuter utav so:n

Av Olivia - 21 januari 2014 12:35

Nu sitter jag och väntar på elevens val ska börja jag har musik.den här musiken är faktiskt tråkigt,och jag älskar faktisk musik. Själv spelar jag fiol. Elevens val börjar om 5 min åhh?det är så tråkigt att vänta på att det ska börja

Av Olivia - 20 januari 2014 10:00

jag har funderat igentligen vad kan man skriva i en blog? jag vet allt möjligt men jag vill inte skriva allt möljigt eller jo kanske men jag kommer inte på något. just de nu ko jag på det Hatar och att vara sjuk. jag orkar bara inte orkar bara inte.

.

Av Olivia - 20 januari 2014 07:00

nu hatar jag verkligen snön eller rättare sagt vädret. det har slutat att snöa nu efter en vecka men börjar snart igen säker. och det är så kallt ute speciellt nu på morgonen som exempel dom som måste gå till tåg eller buss  för att ta sig till skolan är det säker jätte kallt för. jag måste själv gå till station på morgonen,det tar bara 15 minuter men det känns alltid som det är -20 ut. så bra så har ute huset bredvid station värme i sig men man kan vara max 7 och 8 om man står tätt.

Av Olivia - 19 januari 2014 21:11

har problem att glömma att han gjorde slut med mig. men det var ändå mer än en vecka sen men ändå jag har svårt att glömma han. speciellt men den dumma adledningen han hade för att göra slut. ameh iaf ser han i skolan imorgon hoppas jag inte blir som ifredag  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards