Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

Heej

Av Olivia - 29 juli 2016 22:19

Idag så gick jag upp klockan 08:00 och gjorde mig iordning för jah skulle med tåget som gick 09:01 till kil, i kil så blev jag upphämtad av farfar och sen så åkte vi till frykstabaden där farmor och Elsa och Elin va.
När jag kom dit så åt vi frukost och självklart så kommer det getingar som vanligt. Sen så senare så cyklade jag och farfar 2,5 mil. Det var jobbigt men kul. Sen så när vi kom tillbaka så hoppade jag och E och E i å badade. Sen när vi kom upp så gjorde jag iordning poängjakten åt dom så dom fick något att göra efter att vi åt hamburgare. Dom skulle få ihop minst 70 poäng för att kunna få godis och dricka. Dom fick ihop 91 poäng så det va bra. sen så följde jag med så dom fick köpa det, så under tiden så kom min yngste kusin och familj hit och hälsade på.
Jag följde med mina kusiner till lekplatsen ned studsmatta och sånt så dom fick springa av sig. Där träffade jag Tim och hans kompis Sebastian. Sen så gick jag och kusinerna upp för att fika och sen byta om till badkläder. Jag var i längst och fortsatte och vara i med Tim och Sebastian. Sen när dom hade åkt så gick vi upp och spelade spel och sånt. Sen senare under kvällen så blev det kvällsmat, duschning och borsta tänderna. Godnatt

Kom ihåg att du är perfekt som du är och låt ingen ändra på den tanken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 22 januari 2017 17:25

hej jag kommer skaffa en ny blogg  "Kod för att importera min blogg till Nouw: 3834570292" ...

Av Olivia - 24 augusti 2016 23:18

Idag började jag gymnasiet. Det kändes inte nervöst eller något konstigt alls, men när jag stod utanför dörrarna till gymnasiet så blev det lite pirrigt även om jag hat varit där på besök innan. Idag så hade vi upprop, lite information om skåp,regler...

Av Olivia - 23 augusti 2016 21:02

Imorgon så börjar skolan igen. Längtar inte. Men det mest spännande är att jag kommer börja på gymnasiet. Idag så gick jag upp klockan 06:00 imorse för att vänja mig inför imorgon. Under dagen så har jag gjort iordning så jag har allt inför skolstar...

Av Olivia - 9 augusti 2016 00:13

Idag var det måndag. Jag har inte gjort så mycket. Jag har kollat på Gilmore Girls. Sen så åkte vi till Sunne och köpte glass. Sen så har jag snapat och kollat på youtube klipp och så flög tiden iväg med några timmar ...

Av Olivia - 3 augusti 2016 01:41

Heeej, idag så vaknade jag runt 8:00. Jag kollade på Gilmore Girls hela dagen, fram till senare på kvällen då jag va tvungen att städa rummet och runt 23:50 så kom pizzan hem jag skulle äta. Nu kollar jag på ännu mer Gilmore Girls, Godnatt ...

Ovido - Quiz & Flashcards