Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Olivia - 16 juli 2016 23:00

Idag så har det varit Lördag. Helg. tänk va skönt med helg kanske en del tänker. men för mig är det ännu en dag på sommarlovet så för mig är det inget speciellt.

men iallafall idag så har jag inte gjort så mycket. jag vaknade vid 12.00 och gick ner och åt frukost vid 14:00. under nästan hela dagen har jag kollat på gilmore girls, när jag inte kollade på det så åkte jag med och pantade. då passade jag på att köpa choklad på ica, sen så köpte vi pizza hem. det var det mest intressanta som har hänt idag. nu ska jag iallafall fortsätta och kolla på Gilmore Girls också får vi hoppas att det är en ännu mer intressantare dag imorgon.... hoppas jag.    Godnatt 

kom ihåg att DU är perfekt som du är. och låt ingen ändra på den tanken.

Ovido - Quiz & Flashcards