Alla inlägg under juni 2016

Av Olivia - 29 juni 2016 23:35

Idag så är det ännu en till dag på sommarlovet. Och det ä snart slut på juni självklart så går sommarlov snabbt.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har städat rummet, kollat på youtube klipp, spelar kort och en massa Yatzy med.

Men alla dagar är ju inte så roliga och att man alltid har att göra. Min dagar ser ut typ varje dag att jag kollar på serier och Youtube klipp. Men iaf nu ska jag gå och lägga mig Godnatt

Av Olivia - 27 juni 2016 23:41

Hej!
Idag så har jag,Lillebror, Mamma,Morfar och T varit Stockholm.
Vi kom dit redan igår men orkade inte skriva ett inlägg.

Men iaf idag så har jag och T varit på gröna Lund, vi åkte massa karuseller men höjdpunkten var när jag fick se Martin&martinus uppträda på stora scen. Sen så åkte tillbaka till lägenheten som vi fick låna.
Så nu är vi tillbaka hem till Värmland.

Hörs imorgon igen :)

Av Olivia - 22 juni 2016 20:19

Nu är det en bit in på sommarlovet och snart midsommar. Har inte gjort så mycket under sommarlovet har bara slappat, kollat på serie och har varit med kompisar. Solat och badet får vänta ett litet tag till för tredje gången för badningen.

Ska börja att lägga ut inlägg varje dag

Av Olivia - 8 juni 2016 11:43

Hej, tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Igår så var alla 9:or till Göteborg och gick först på världskulturmuseumet, sen så gick en del till Liseberg och en del och shoppade. Jag och mina kompisar valde att shoppa. Sen när vi var klara med att shoppa så gick vi tillbaka till bussen och vänta på dom andra. Sen när alla var där så åkte vi hem mot Värmland igen.

Ovido - Quiz & Flashcards