Alla inlägg under juni 2014

Av Olivia - 29 juni 2014 14:30

10 orsaker att hata dig( 10 things i hate about you)

den kom ut: 1999

den är 1 timme och 37 minuter lång

Filmen handlar om: bianca som inte får detja förenns hennes äldre killhatande syster kate. så biancas blivande pojvän betalar en kille. skolans värsting att bjuda ut kate på en dejt


mitt betyg mellan 1-5 stjärnor är: 5 stjärnor

Hej

Av Olivia - 13 juni 2014 10:37

Igår var det skolavslutning. Inget speciellt. Sen efter skolavslutningen så åkte jag till min lillebrors skolavslutning. Sen så åkte vi och åt pizza. Sen på kvällen så var jag på sommarfesten som skolan hade anordnat (**stav)

Hej

Av Olivia - 13 juni 2014 10:35

Igår var det skolavslutning. Inget speciellt. Sen efter skolavslutningen så åkte jag till min lillebrors skolavslutning. Sen så åkte vi och åt pizza. Sen på kvällen så var jag på sommarfesten som skolan hade anordnat (**stav)

Ovido - Quiz & Flashcards