Direktlänk till inlägg 30 juli 2016

Minigolf och disco - Lördag 30/7

Av Olivia - 30 juli 2016 21:50

Heej,
Idag så blev jag väckt utav farfar som hällde vatten på mig för att vakna. Det va ju skit tidigt han väckte mig, klockan va runt 08:00-08:30 usch va tidigt.
Vi valde att äta frukost inne idag och slippa alla getingar.
Sen så var vi på campingen och gjorde lite olika saker. Jag var med min yngste kusin och hoppade på hoppkudden och gunga gunga medan andra åkte hoverboard på asfalt.
När klockan va ca 13:30 så gick vi mot golfklubbens resturang för att vi hade bokat bord vid 14:00. Vi åt buffé, det fanns köttbullar,fisk, potatis,sallad och mycket mer. Sen så var det efterrätt kaka elr tårta. Jah valde inget för jag hade ätit mig mätt på maten.
Sen när vi var tillbaka på campingen så gick vi ner till sjön och badade, det va kallt till en början men sen så blev det varmt.
Efter vi hade badat så spelade vi kort,efter jah hade vunnit över dom så gjorde sig dom yngre iordning sig för disco på campingen. Discot verkade inte vara så roligt för dom. Fom va inne i Max 5 minuter och gick ut sen igen.
Sen så spelade vi golf, det gick bra till en början. Sen när vi kom till en bana är man skulle skjuta bollen i en lopp så sket det sig asså. Sen så gick det så där.
Efter det så blev det mer tårta och kortspel. Det var roligt. Sen så satt vi och spelade kort upp mot 3 timmar och skrattattacker mitt i allt. Nu ska jag iaf gå och lägga mig för att sova godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 22 januari 2017 17:25

hej jag kommer skaffa en ny blogg  "Kod för att importera min blogg till Nouw: 3834570292" ...

Av Olivia - 24 augusti 2016 23:18

Idag började jag gymnasiet. Det kändes inte nervöst eller något konstigt alls, men när jag stod utanför dörrarna till gymnasiet så blev det lite pirrigt även om jag hat varit där på besök innan. Idag så hade vi upprop, lite information om skåp,regler...

Av Olivia - 23 augusti 2016 21:02

Imorgon så börjar skolan igen. Längtar inte. Men det mest spännande är att jag kommer börja på gymnasiet. Idag så gick jag upp klockan 06:00 imorse för att vänja mig inför imorgon. Under dagen så har jag gjort iordning så jag har allt inför skolstar...

Av Olivia - 9 augusti 2016 00:13

Idag var det måndag. Jag har inte gjort så mycket. Jag har kollat på Gilmore Girls. Sen så åkte vi till Sunne och köpte glass. Sen så har jag snapat och kollat på youtube klipp och så flög tiden iväg med några timmar ...

Av Olivia - 3 augusti 2016 01:41

Heeej, idag så vaknade jag runt 8:00. Jag kollade på Gilmore Girls hela dagen, fram till senare på kvällen då jag va tvungen att städa rummet och runt 23:50 så kom pizzan hem jag skulle äta. Nu kollar jag på ännu mer Gilmore Girls, Godnatt ...

Ovido - Quiz & Flashcards