Alla inlägg den 19 juli 2016

Av Olivia - 19 juli 2016 14:09

  

Never back down 2: the beatdown.

 

Filmen är 1 timme och 42 minuter lång.

Genre: Action, Drama och Sport

Regissör: Michael Jai White

 

den handlar om fyra killar man får följa med olika bakrunder , när dom tränar. T.ex brottare, boxare och blir mobbad. dom tränar som stjärnor i mma ringen men slutar med att dom måste slåss mot varandra i ett undergroundevenemang

 

 

 

 

 

Av Olivia - 19 juli 2016 00:25

Idag så vaknade jag runt 11:00 och sen så väntade jag och tog en varm dusch. Sen så tog in jag lite kläder i garderoben och packade för övernattningen i Munkfors. Efter det så drog jag till kil och träffade Tim (T) vi spelade kort och kollade på tv. Sen så blev jag hämtad runt 21:00 någon gång. När jag kom hem så åt jag mat, ägg och korv blev det för min del. Sen så kollade jag på mer utav Gilmore Girls och tog det lugnt. Nu ska jag lägga mig och sova godnatt .

Kom ihåg att du är perfekt som du är och låt ingen ändra på den tanken

Ovido - Quiz & Flashcards