Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Olivia - 22 juli 2016 23:46

Idag så har det varit så varmt ute. Det var skönt till en början sen så blev det bara jobbigt. Idag så vaknade jag runt 07:50 sen så var jag vaken och åkte till mormor och morfar runt 10:00 och var där och bara slappade. Sen så åkte ja hem igen. typ på direkt så följde jag med pappa till stan för att köpa en ny luftmadrass inför high Chaparral resan. Sen så åkte jag hem och hann ta det lugnt i 10 minuter innan jag skulle bli med mamma och lillebror till Sunne till frisören. För nig blev det ingen frisör bara ett par nya skor. Fred Perry skor blev det.

Sen så åkte vi hem och började packa inför high Chaparral. För imorgon klockan 06:00 så drar vi mot Småland 4-5 timmars bilresa i värme. Nu ska jag lägga mig och sova. GODNATT.


Kom ihåg att du är perfekt som du är och låt ingen ändra på den tanken

Ovido - Quiz & Flashcards