Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Olivia - 20 juli 2016 22:29

Idag så blev jag väckt klockan 08:30, kom inte ur sängen förens klockan 08:45. För 09:15 så var vi tvungna att åka för Farmor skulle till en salong. Under tiden så har jag fångat många Pokémons. Sen så åkte vi till sunnemo och badade, vi var där i 3 timmar. Solen var nog på skoj humör idag när vi va där, sen gick i moln, lyste, gick i moln, lyste och fortsatte så. Jag har bränt mig jätte mycket, men som tur är så svider det inte så himla mycket.
Sen när vi kom hem så åt vi hamburgare (burgarna var gjort på bacon...mums)
sen så vid 19:00 så var det dags för yoga, det var roligt vi körde ställningar som hunden, katt och ko, barnställning, solen och massor mer. Idag var det yoga igår var det spinning haha. Sen så har vi inte gjort så mycket mer, nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt.

[Bild]

Kom ihåg att du är viktig som du är, och låt ingen ändra på den tanken

Ovido - Quiz & Flashcards