Alla inlägg under november 2014

Av Olivia - 29 november 2014 20:23

What happens i vegas

 


den är 98 minuter lång(1 timme och 38 min)


den handlar om: jack och joy som aldrig har träffats förr och vaknar upp en blöt kväll i las vegas och inser att dom har gått och gift sig. och måste försöka att leva med varandra. när dom talar ut inser dem att dom inte tål varandra men i samma veva så vinner dom på jackpotten. dom gör en mssa bus på varandra för att den andra ska föröka att komma ur äktensaken, så en utav dom får pengarna för sig själv

Hej

Av Olivia - 29 november 2014 19:24

nu är det länge igen sen jag skrev får försöka att gå in oftare och skriva. nu är det i alla fall helg och det är skönt,ingen skola. jag hade onsdag torsdag och fredag. i matte och so(judendom och islam). och i fredags så skrev vi en utvädering på den valfria köttfärs rätten vi har gjort. det var väll lite svårt men ändåså lätt. ja gjorde italenska köttfärs spett med potatisklyftor och slla brevid.(det var gott). och jag hann nästan kla med broderingen på QR- koden på slöjden . jag har läxa tills på måndag att skriva om en valfri bro på tekniken och har prov i det också. sen så är det väll noormal skolvecka......

Ovido - Quiz & Flashcards