Direktlänk till inlägg 21 april 2014

filmen Fullt Hus

Av Olivia - 21 april 2014 18:46

hej jag har sett filmen fullt hus idag och jag tyckte den får 5/5 stjärnor den är rolig och barn tillåten. den handlar om familjen baker. som består av mamma kate som är förfättare och pappa tom som är coach i amerikansk fotboll och 12 barn. barnen heter Nora,Charlie,Lorraine,Henrey,Sarah,Jake,Mark,Jessi
ca,Kim,Mike,Nigel och Kyle. en dag så får Tom ett erbjudande att vara coach för hans drömlag. och att dom får gratis hus och ny bil och m.m . men barnen gillar inte flytten med dom flyttar ändå till chigago. när även kate får ett erbjudande att åka på bokturne och dom får stanna hemma med alla 11 barnen i huset.(ett utav barnen bor i egen lägenhet.) så dom ringer Nora till om att få hjälp med barnen men hon vägrar. men det går inte bra för tom att ta hand om barnen själv. så barnen försöker få tag på sin mamma och ber henne att komma hem. till slut får hon reda på det och abryter turnen. på den dagen när dom hämtar några av sina barn från skolan visar mark en bild på doms hus i middle land(doms förra hus) och när väll kate kommer hem så ska dom göra en interjvu. dagen därpå så rymer mark för att ahn vill flytta familjen blir jätte oroliga.men sen så började pappa tänkta på min farotplats i världens bilden med huset på och skyndar sej till tåg station och går på tåget mot middle land och hittar mark till slut. sen så levde dom lyckiga i det nya huset.


så nu har jag skrivit om vad fullt hus handlar om fast jag är inte så bra på att skriva vad filmer handlar om det blir alltid för mycket text

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 22 januari 2017 17:25

hej jag kommer skaffa en ny blogg  "Kod för att importera min blogg till Nouw: 3834570292" ...

Av Olivia - 24 augusti 2016 23:18

Idag började jag gymnasiet. Det kändes inte nervöst eller något konstigt alls, men när jag stod utanför dörrarna till gymnasiet så blev det lite pirrigt även om jag hat varit där på besök innan. Idag så hade vi upprop, lite information om skåp,regler...

Av Olivia - 23 augusti 2016 21:02

Imorgon så börjar skolan igen. Längtar inte. Men det mest spännande är att jag kommer börja på gymnasiet. Idag så gick jag upp klockan 06:00 imorse för att vänja mig inför imorgon. Under dagen så har jag gjort iordning så jag har allt inför skolstar...

Av Olivia - 9 augusti 2016 00:13

Idag var det måndag. Jag har inte gjort så mycket. Jag har kollat på Gilmore Girls. Sen så åkte vi till Sunne och köpte glass. Sen så har jag snapat och kollat på youtube klipp och så flög tiden iväg med några timmar ...

Av Olivia - 3 augusti 2016 01:41

Heeej, idag så vaknade jag runt 8:00. Jag kollade på Gilmore Girls hela dagen, fram till senare på kvällen då jag va tvungen att städa rummet och runt 23:50 så kom pizzan hem jag skulle äta. Nu kollar jag på ännu mer Gilmore Girls, Godnatt ...

Ovido - Quiz & Flashcards