Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Olivia - 18 maj 2016 22:38

Idag så var det en vanlig onsdag för mig. Det började med att jag gick upp 06:00 och sen gick till tåget 06:40. Jah tog tåget till skolan. Sen så var det en vanlig skoldag förutom att vi fick inställd idrott. Sen efter det skolan så gick jah till biblioteket och satt där och väntade tills ungdomsgården öppnade 16:30 satt bara i 1 timme och vänta

Senare sen på ungdomsgården så var jag med några kompisar, vi körde zombie memory och körde just dance. Då hände det pinsammaste någonsin jag råkade spräcka min byxor. Sen så var vi på Ug till 20:00 sen så gick jah till tåget och åkte hem till den hemska hålan som jag bor i. När jag kom hem så åt jah mat det var köttgryta med ris. Och du ligger jag i sängen för att jag ska sova.

Ovido - Quiz & Flashcards